Actueel

De 2e dag van de masterclasses voor de ondernemers van Bladel Centrum was wederom een succes. Net zoals de eerste dag in februari was de opkomst ver boven verwachting. Het enthousiasme, de wil om samen te werken en de motivatie bij de ondernemers van Bladel Centrum, heeft er met name voor gezorgd dat deze dagen bij de organisatie een enorme stimulans gegeven hebben, om te werken aan de excellente service die we als Bladel Centrum uit willen stralen. Hospitality en gastvrijheid! Om u als klant in de toekomst nog beter van dienst te zijn.
Deze 2e dag stond in de ochtend in het teken van hospitality en hostmanship. Vanuit de visie van Bladel Centrum hebben we dit onderwerp besproken en verkend. Nieuwe input kwam er van de deelnemers en ideeën werden onderling gedeeld en besproken.
In de middag werd onder de inspirerende leiding van Jan Timmers, directeur Libra Service Automatisering het social media platvorm verkend. Het doel van de middag was om elkaar te helpen met het maken van een social media plan.
Samen maken we Bladel Centrum.